Jeżeli coś Cię denerwuje lub przeszkadza w Twoim mieście, daj nam znać! Dziennikarze "Gazety Krakowskiej" zajmą się problemem! Czekamy też na Twoje opinie, uwagi a także zdjęcia i wideo - pisz e-maila na adres [email protected], dzwoń - tel. 12 6 888 301. Do Twojej dyspozycji jest też profil "Gazety Krakowskiej" na Facebooku.
Pan Mariusz pisze dalej: czy rozkład jest układany dla pasażerów, czy może dla kolejarzy wracających po pracy do domów? Kolejny problem to brak informacji o tym, który pociąg wjechał na peron - do Tarnowa czy do Nowego Sącza. Nie wiedzą tego pytani kolejarze, nie ma informacji na wyświetlaczach, ani komunikatów przez megafony. Nie podaje się także wiadomości o opóźnieniach, tak jak to miało miejsce chociażby we wtorek.
Również składy pociągów są zbyt krótkie, by pomieścić wszystkich podróżnych. Często podróżujemy upchani jak przysłowiowe sardynki w puszce. Zastanawiam się, czy marszałek województwa wie, na co wydaje pieniądze z naszych podatków.