Budowa S7 w Krakowie. Tak będzie wyglądać obwodnica Krakowa pomiędzy Mistrzejowicami i Nową Hutą [WIZUALIZACJE, MAPY] 11.01.2021

Piotr Błoński
Piotr Błoński
Budowa S7 w Krakowie pomiędzy Mistrzejowicami i Nową Hutą jest jedną z najważniejszych inwestycji drogowych w Małopolsce GDDKiA
Budowa S7 w Krakowie jest jedną z najważniejszych inwestycji drogowych w Małopolsce. Na tę drogę kierowcy, nie tylko z Krakowa, czekają szczególnie mocno. Dzięki nowej trasie będzie można wygodnie objechać Kraków od jego północnej strony. Zobacz wizualizacje przyszłej trasy S7 pomiędzy węzłami Kraków Mistrzejowice i Nowa Huta. Prezentujemy także mapy, pokazujące przebieg drogi ekspresowej, która będzie stanowić istotną część obwodnicy Krakowa.

Kliknij w przycisk "zobacz galerię" i przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE.

Budowa S7 w Krakowie

Budowa trasy S7, która łączy Gdańsk i Chyżne stale postępuje. W skład drogi ekspresowej S7 wchodzi także obwodnica Krakowa od węzła Bieżanów do węzła Mistrzejowice. Obecnie gotowy jest odcinek pomiędzy węzłami Nowa Huta (Igołomska) aż do węzła A4 Kraków-Bieżanów. Do wybudowania pozostał już tylko fragment pomiędzy Nową Hutą a Mistrzejowicami, gdzie S7 łączyć się będzie z Północną Obwodnicą Krakowa, która będzie mieć numer S52.

Budowa S7 w Krakowie wchodzi w skład większego kontraktu pomiędzy położoną na północ od Krakowa miejscowością Widoma (bez węzła z obecną trasą DK7) i wspomnianym węzłem w Nowej Hucie. Całość inwestycji w skład projektu połączenia trasą ekspresową Krakowa z Warszawą.

Projekt i budowa drogi ekspresowej S7 Warszawa – Kraków, odcinek granica województwa Świętokrzyskiego – Kraków, Część nr 3, odc. Węzeł Widoma (bez węzła) – Kraków (z włączeniem do węzła Igołomska), długości ok. 18,3 km

Budowa S7 w Krakowie

Zakres prac:

  • budowy drogi ekspresowej S7
  • budowy dwupoziomowych węzłów drogowych: „Kraków Mistrzejowice” i „Kraków-Grębałów”
  • budowa i przebudowa dróg poprzecznych krzyżujących się z drogą ekspresową S7
  • budowa i przebudowa dróg dojazdowych dla usługi ruchu lokalnego
  • budowa przejazdów awaryjnych
  • budowa elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego takich jak bariery ochronne, osłony przeciwolśnieniowe i ogrodzenie drogi ekspresowej oraz elementów systemu zarządzania ruchem
  • budowę i przebudowę przystanków transportu publicznego
  • wykonania nasadzeń zieleni

Północna obwodnica Krakowa [WIZUALIZACJE, PLANY]. Tak będzie...

Protokoły sanitarne pomogą otworzyć biznes?

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

ś
ściany śmiechoszczelne

Mam nadzieję że wybudują mnóstwo kilometrów tych murów wzdłuż drogi. Oh, jak ja kocham te ściany. One są "przepiękne" i świadczą o wielkiej "mądrości" twórców, szczególnie kiedy stoją w szczerym polu. Liczę też na to, że te węzły będą na miarę węzła gordyjskiego, tak jak to jest w tym kraju z drogami. To znaczy, że jak jesteś tam pierwszy raz to za cholerę nie wiesz gdzie jechać, mimo że są tam znaki. Polacy są mistrzami bardzo skomplikowanej prostoty.

j
jak_zwykle_bez_hejtu

Odgrzewany kotlet. A budowa S7 w Krakowie wcale nie postepuje bo Salini (we build) wylecialo z placu budowy. No chyba, ze postepami nazywacie przetarg i szukanie nowego wykonawcy. Co do reszty to napisze jeszcze raz: Wezel Mistrzejowice jest kompletnie nieprzemyslany (beznadziejnie ciasny slimak do zjazdu na POK). Mozna to rozwiazac duzo lepiej (patrz: Wezel Konotopa kolo W-wy) !

Dodaj ogłoszenie