Akcja skierowana jest do wszystkich kibiców Cracovii posiadających klubowe koszulki – zarówno te z obecnego, jak i również z poprzednich sezonu. Darmowa personalizacja trykotów – nadruk nazwiska, numeru oraz logo STS, oficjalnego bukmachera klubu – będzie możliwa 7 lutego od godz. 15:00 do godz. 18:00 oraz 8 lutego od godz. 11:00 do 18:00 w Sklepie Kibica, zlokalizowanym na krakowskim stadionie im. Józefa Piłsudskiego. Będzie to również okazja do spotkania z zawodnikami Cracovii – Filipem Piszczkiem i Michałem Helikiem. Co więcej, 10 pierwszych pełnoletnich osób otrzyma podwójny bilet na sobotnie spotkanie z Piastem Gliwice oraz będzie mogło wymienić trykot z poprzednich sezonów na jego aktualną wersję.
- Po dwóch latach współpracy z Cracovią zdecydowaliśmy się na rozszerzenie zakresu umowy, dzięki czemu logo STS znajdzie się na koszulkach piłkarzy. W dalszym ciągu będziemy także inicjować przedsięwzięcia skierowane do kibiców, bo to oni są najważniejszą częścią świata sportu. Jedną z nich jest personalizacja klubowych koszulek, do czego zachęcamy wszystkich kibiców Cracovii – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że trwająca już od dłuższego czasu współpraca pomiędzy Cracovią, a firmą STS wkroczyła w nowy etap. Poszerzenie współpracy jest dowodem wzajemnego szacunku i zaufania, wartości tak bardzo niezbędnych w sporcie. Nowa umowa z największym polskim bukmacherem jest kolejnym krokiem w kierunku budowania silnej Cracovii – mówi wiceprezes klubu, Jakub Tabisz.
Pełna kadra Cracovii na sezon 2018/2019. Skład Cracovii w pi...
DZIEJE SIĘ W SPORCIE - KONIECZNIE SPRAWDŹ:
TOP Sportowy24: Które gwiazdy sportu mają najwięcej dzieci?