https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kolejny wiadukt w Krakowie idzie do remontu. Zmiany w organizacji ruchu w centrum. Utrudnienia do końca września

Jolanta Białek
W ostatnich tygodniach wyremontowano estakadę nad ul. Wita Stwosza. Teraz odnawiany będzie wiadukt w ciągu Alei 29 Listopada
W ostatnich tygodniach wyremontowano estakadę nad ul. Wita Stwosza. Teraz odnawiany będzie wiadukt w ciągu Alei 29 Listopada fot. ZDMK
W ostatnich miesiącach wykonano remonty dwóch wiaduktów drogowych w Krakowie – nad ul. Kamieńskiego oraz w ciągu ul. Wita Stwosza (okolice Galerii Krakowskiej). Kolejno – od 17 września – tego typu prace rozpoczną się na estakadzie w ciągu Alei 29 Listopada, nad torami i ul. Warszawską, w rejonie Politechniki Krakowskiej. Szykują się duże utrudnienia dla kierowców, co najmniej do końca września.

Remont ruszy we wtorek 17 września, w tym dniu, podczas prac przygotowawczych, nie będzie jeszcze zmian w organizacji ruchu. Rozpoczną się one od środy 18 września, wraz z pracami zasadniczymi.

- Zakres inwestycji obejmuje wymianę wkładek gumowych na obu przyczółkach obiektu. Prace realizowane będą w sześciu etapach, w każdym z nich pojawią się punktowe zawężenia jezdni. W pierwszej kolejności drogowcy zajmą się dylatacją na najeździe od strony ul. Opolskiej, następnie od strony al. Słowackiego – zapowiada Zarząd Dróg Miasta Krakowa.
Plan zakłada, że remont zakończy się do 27 września. - Realizacja prac jest uzależniona od warunków pogodowych. Koszt robót to ok. 170 tys. zł – podaje ZDMK.

Harmonogram remontu wiaduktu w ciągu Alei 29 Listopada w Krakowie

najazd od strony ul. Opolskiej

  • etap 1 - wymiana wkładki dylatacyjnej w chodniku i na prawym pasie jezdni w kierunku al. Słowackiego
  • etap 2 – wymiana wkładki dylatacyjnej na lewym pasie jezdni w kierunku al. Słowackiego i na lewym pasie jezdni w kierunku ul. Opolskiej (pasy środkowe)
  • etap 3 – wymiana wkładki dylatacyjnej w chodniku i na pasie prawym w kierunku ul. Opolskiej

najazd od strony al. Słowackiego

  • etap 4 - wymiana wkładki dylatacyjnej w chodniku i na prawym pasie jezdni w kierunku al. Słowackiego
  • etap 5 – wymiana wkładki dylatacyjnej na lewym pasie jezdni w kierunku al. Słowackiego i na lewym pasie jezdni w kierunku ul. Opolskiej (pasy środkowe)
  • etap 6 – wymiana wkładki dylatacyjnej w chodniku i na pasie prawym w kierunku ul. Opolskiej

Covid-19 powraca!

od 7 lat
Wideo
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska