https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Konstrukcja mostu nad Sołą w Oświęcimiu prawie gotowa. Trwa betonowanie ostatniego segmentu drugiej nitki. Zdjęcia

Bogusław Kwiecień
Budowa konstrukcji nowego mostu nad Sołą w Oświęcimiu wkracza w ostatni etap
Budowa konstrukcji nowego mostu nad Sołą w Oświęcimiu wkracza w ostatni etap GDDKiA
Na budowie mostu nad Sołą w ciągu obwodnicy Oświęcimia trwa betonowanie ostatniego segmentu drugiej nitki przeprawy. Wkrótce spięte zostaną brzegi na obu częściach mostu.

Kliknij w przycisk "zobacz galerię" i przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE

Konstrukcja mostu nad Sołą o długości 463 metrów na finiszu

Most nad Sołą jest najdłuższą z trzech przepraw, jakie powstaną w ramach południowej obwodnicy miasta. Całość przeprawy ma 463 metry. Składa się z trzech przęseł, z których najdłuższe liczy 140 metrów.

Trwa betonowanie ostatniego segmentu drugiej nitki przeprawy przez Sołę
Trwa betonowanie ostatniego segmentu drugiej nitki przeprawy przez Sołę GDDKiA

- Betonujemy ostatni segment mostu na Sole na obwodnicy Oświęcimia w ciągu drogi 44. Wiosną wykonana została jezdnia w kierunku Krakowa, a teraz dobiegają końca prace przy konstrukcji trasy na Tychy - informuje GDDKiA.

Na budowie mostu nad Sołą trwa betonowanie ostatniego segmentu drugiej nitki przeprawy
Na budowie mostu nad Sołą trwa betonowanie ostatniego segmentu drugiej nitki przeprawy GDDKiA

Oprócz mostu nad Sołą w ramach inwestycji powstają jeszcze dwa mosty. Jeden nad Wisłą na granicy Małopolski i Śląska oraz nad Młynówką w Oświęcimiu.

Most nad Sołą jest jedną z trzech przepraw w ramach obwodnicy Oświęcimia
Most nad Sołą jest jedną z trzech przepraw w ramach obwodnicy Oświęcimia GDDKiA

Budowa konstrukcji mostu nad Wisłą o długości 430 m zakończyła się pod koniec marca tego roku.

Na wiosnę tego roku zakończyła się budowa konstrukcji mostu nad Wisłą na granicy Małopolski i Śląska
Na wiosnę tego roku zakończyła się budowa konstrukcji mostu nad Wisłą na granicy Małopolski i Śląska GDDKiA
Trwa betonowanie ostatniego segmentu drugiej nitki przeprawy nad Sołą
Trwa betonowanie ostatniego segmentu drugiej nitki przeprawy nad Sołą GDDKiA
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Motoryzacja

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska