https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Jest nowy dyrektor ZIKiT

Piotr Ogórek
Michal Gaciarz / Polska Press
Zakończył się konkurs na stanowisko dyrektora Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transport. Po przeanalizowaniu wyników testów i przeprowadzeniu rozmów z kandydatami komisja konkursowa na szefa tej jednostki wskazała pana Andrzeja Mikołajewskiego. Z nowo wyłonionym dyrektorem ZIKiT zostanie podpisana umowa na 6 miesięcy, począwszy od 10 maja.

W kwietniu z kierowanie ZIKiT-em zrezygnował jego dotychczasowy szef Marcin Korusiewicz, który przeszedł do spółki Trasa Łagiewnicka. Na nowego dyrektora rozpisano więc konkurs. Ten wygrał Andrzej Mikołajewski, absolwentem AGH na wydziale elektrotechniki.

Jak czytamy w komunikacie ZIKiT, Andrzej Mikołajewski ukończył też studia podyplomowe z zarządzania na Akademii Ekonomicznej. Posiada duże doświadczenie zawodowe zarówno na wyższych stanowiskach urzędniczych, jak i wykonawczych, nabyte w ramach realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych. Wśród nich warto wymienić koordynację i nadzór nad takimi projektami jak Krakowski Szybki Tramwaj, czy hala widowiskowo-sportowa w Czyżynach (TAURON Arena Kraków).

Nowy szef ZIKiT był m.in. dyrektorem Wydziału Rozwoju Regionalnego w Urzędzie Wojewódzkim, pracował na stanowisku kierownika w Wojewódzkim Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, a także w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego. Przez prawie 10 lat był zastępcą dyrektora ds. inwestycji w ARM SA, a ostatnio od 2016 roku pracował na kierowniczym stanowisku (zastępca dyrektora) w spółce Trasa Łagiewnicka SA.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 12

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

.
Dodaj jeszcze student prawa ;)
o
ola
A możesz podać ile z podatków które płacisz za jedzenie idzie na drogi rowerowe? Bo w przypadku cen paliw jest to jasno powiedziane. Poza tym to sobie pedałuj, tylko zgodnie z przepisami, masz ścieżkę - to na ścieżkę, nie masz ścieżki - to przy krawędzi jezdni - tak mówią przepisy. A nie, że ścieżka pusta, a środkiem jezdni popyla bicykl
G
Gość
My tez płacimy podatki w cenie paliwa/obiadu - mniam mniam. A wy nas trujecie, zajmujecie chodniki, korkujecie miasto itd itp więc... takiego wała
o
ola
Kierowcy samochodów w cenie paliwia płacą pieniądze na budowę dróg. Ile rowerzyści dają kasy na ścieżki? Dlaczego wszyscy mamy płacić ca ścieżki dla wybranych, z których ci korzystają kilka miesięcy w roku? Może czas wprowadzić rejestrację i ubezpieczenie rowerów? I część kasy na ścieżki przekazać? Ze wspólnej kasy to można buspasy budować - więcej ludzi, przez cały rok korzysta
o
olo
bardzo mało ma, co z tego że każda nowa Olu?
M
Marysia
..."mój mąż.. mój mąż jest z zawodu...DYREKTOREM... "
o
olo
Kolejny "wybrany" z towarzystwa wzajemnej adoracji. Bo nikt z zewnątrz by nie przeszedł. W Krakowie nadal bez zmian
o
ola
Praktycznie każda nowa droga ma ścieżkę rowerową, co kawałek stojaki na rowery i wypożyczalnie, przejazdy dla rowerzystów, śluzy na skrzyżowaniach... co jeszcze? Teraz by pasowało, żeby ktoś wziął się za rowerzystów łamiących przepisy, jeżdżących po chodnikach i potrącających pieszych i jeżdżących wbrew przepisom środkiem jezdni
t
trutty
Mikolajewski jest człowiekiem Tajstera i to wlasnie ten drugi bedzie szara eminencja w ZKITcie, pociągając tam za wszystkie sznurki i de facto rządząc.
R
Rudy z Budy
No to mamy przesrane, komuna wraca do ZKITu. Znow beda pochody i machanie flagami, wszechobecna korupcja oraz nepotyzm.
w
wf
1. Był radnym z ramienia SLD, a w Krakowie władzę wykonawczą na praktycznie każdym szczeblu sprawuje koalicja SLD-PSL.
2. Z powyższej notki wynika, że nigdy nie pracował w prywatnej firmie. Wpierw w państwowym sektorze, a potem w gminnym.
G
Gość
Większe zainteresowanie potrzebami mieszkańców?
Nastapi wreszcie ograniczanie ruchu samochodowego w mieście na korzyść ruchu rowerowego?
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska