FLESZ - Rewolucja w PKP Intercity
Autobusy Autosana są wyposażone w silniki spełniające najwyższą europejską normę Euro 6. W środku łącznie są dostępne 63 miejsca dla pasażerów, w tym 15 miejsc siedzących. Każdy z autobusów jest niskopodłogowy, wyposażony w klimatyzację oraz porty USB umożliwiające ładowanie baterii telefonów, tabletów i innych urządzeń mobilnych. Wewnątrz autobusów są także zamontowane poduszki naścienne umożliwiające oparcie osób stojących. Podłoga w autobusach jest pokryta gładką wykładziną z materiału antypoślizgowego. W komorze silnika jest zamontowany automatyczny system gaśniczy.
"Zakup małych autobusów wynika z potrzeby świadczenia usługi przewozowej na trasach, gdzie nie są w stanie kursować autobusy o standardowych wymiarach" - wyjaśniają w urzędzie.
Po dostawie trzech nowych pojazdów MPK posiada już 36 autobusów Autosana typu midi. Są one wykorzystywane m.in. na tych liniach, których trasa prowadzi przez bardzo wąskie ulice, takie jak ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej czy drogi w rejonie szpitala okulistycznego w Nowej Hucie.
Zakup nowych pojazdów tego typu zwiększy liczbę małych autobusów w taborze MPK i ma sprawić, że przewoźnik nie będzie już musiał wypożyczać tego typu pojazdów, aby móc realizować usługę przewozową na wąskich drogach.
Koszt zakupu trzech autobusów typu midi to 2 874 000 zł netto.
- Rośliny antysmogowe - warto je mieć w swoim domu!
- Jak wyglądały mieszkania w PRL? Zobacz archiwalne zdjęcia
- Koronawirus w Polsce [DANE, MAPY, WYKRESY]
- Kinga Duda niczym Ivanka Trump. MEMY o córce prezydenta
- Spowiedź "Miśka". 10 szokujących fragmentów zeznań byłego lidera gangu kiboli Wisły
- Luksus po krakosku. TOP 15 najdroższych mieszkań
