https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Zmiany na Dobrego Pasterza i al. 29 Listopada. Rozkopane też Aleje Trzech Wieszczów

Piotr Rąpalski
PPG
W dniach od 8.11.2023 od godziny 5:00 do 22.11.2023 do godz. 07.00 zostają wprowadzone zmiany w organizacji ruchu na al. 29 Listopada oraz ul. Dobrego Pasterza spowodowane przebudową wlotu ul. Dobrego Pasterza.

Na ul. Dobrego Pasterza zostaje wprowadzony ruch jednokierunkowy w kierunku al. 29 Listopada z wyłączeniem pojazdów budowy, komunikacji miejskiej oraz dojazdu do posesji przy ul. Dobrego Pasterza nr 4,6,12,15,19.

Utrudnienia dla ruchu kołowego związane będą z zawężeniem jezdni oraz koniecznością korzystania z objazdów:

– Dojazd do ulicy Dobrego Pasterza z al. 29 Listopada ulicami: Powstańców i Łepkowskiego.

– Dojazd z ulicy Dobrego Pasterza do al. 29 Listopada: ulicą Majora i Powstańców.

Ruch pieszy odbywać się będzie południową stroną ul. Dobrego Pasterza. Na końcu zakresu przebudowy zostanie wyznaczone tymczasowe przejście dla pieszych.

Na skrzyżowaniu z al. 29 Listopada ruch będzie kierowany za pomocą tymczasowej sygnalizacji świetlnej

Z kolei na Alejach Trzech Wieszczów, na odcinku al. Mickiewicza (pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Karmelicką a Kochanowskiego) trwa naprawa nawierzchni buspasa.

Czy Unia Europejska stanie się jednolitym państwem?

od 16 lat
Wideo

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

M
MM
ZiKIT powinien sobie te puste głowy rozkopać !!!
Z
Zbigniew Rusek
Te BUS-pasy często mają zniszczona nawierzchnię, a plagą są pozapadane kratki ściekowe. Najgorzej jest, gdy taki BUS-pas nie ma własciwej szerokości, ci skazuje autobusy na jazdę po kratkach (inaczej się autobus w pasie ruchu nie zmieści), wstrząsy, tąpnięcia i mamy do czynienia z błędnym kołem, gdyż te kratki zapadają się pod cięzarem autobusów). Stale jest probem z kratami ściekowymi na ul. Politów i Olszyny - tam wprawdzie nie ma BUS-pasów, ale pasy ruchu są wąskie (3 metry, a pod samym wiaduktem może jeszcze mniej), więc autobusy muszą jechać po kratkach (inaczej autobus zajmuje 2 pasy ruchu), co powoduje duze wstrząsy autobusów. Jeśli nawet łaskawie naprawią zapadniętą kratkę (ale nie chcą jakoś napawiać), to po kilku miesiącach ponownie jest zapadnięta. Na trasach autobsuowych kraty ściekowe powinny być w krawężnikach, a nie w jezdni, a pasy ruchu powinny mieć 3,5 metra szerokości (zwłaszcza, gdy kursuje wiele linii autobusowych).
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska