Postępują prace związane z budową kładki rowerowej wzdłuż ul. Kamieńskiego. Inwestycja pozwoli na bezkolizyjne i komfortowe pokonanie przez pieszych i rowerzystów węzła Kamieńskiego, Powstańców Śląskich oraz torów kolejowych.
Kładka będzie mieć blisko 0,5 km długości. Rowerzyści z południowych dzielnic Krakowa pokonają wąskie gardło jakim jest ul. Kamieńskiego 7 metrów nad torami kolejowymi oraz prawie 5 metrów nad ul. Powstańców Śląskich. Cała konstrukcja jest postawiona na kilkudziesięciu betonowych słupach. Nowa kładka będzie służyła również pieszym.
Obiekt jest fragmentem budowy całej trasy rowerowej, łączącej ul. Wielicką i Nowosądecką z Ludwinowem, czyli budowy ścieżki rowerowej od przyszłej kładki na Wiśle łączącej Kazimierz z Ludwinowem wzdłuż ul. M. Konopnickiej do ronda Matecznego następnie wzdłuż ul. Kamieńskiego (wraz z kładką na ul. Kamieńskiego). Zakończenie realizacji zadania zaplanowano na I półrocze 2020 r.
Idzie rak nieborak jak ugryzie będzie znak. Dużo zdrowia na te święta.
(^_-)
G
Gość
super,po Krakowie najszybciej na rowerze..;)
G
Gość
10 grudnia, 8:37, Gość:
koszty ładne potrzeba żadna kładka hulajnogowa bo tylko chory na umyśle jeździ na rowerze w takim smogu gdzie każdy wysiłek powoduje większe zapotrzebowanie na tlen a co chwilę komunikaty aby nie wychodzić na ŚWIEŻE POWIETRZE
10 grudnia, 9:59, pytanie:
no tak, ale ten co jadąc(stojąc w korku) samochodem produkuje smoga to już wg Ciebie nie jest jak to ująłeś "chory na umyśle"?
Myślę że jest inteligętniejszy od jadącego na rowerze ponieważ instynkt samozachowawczy podpowiada mu iż zdrowiej jest siedzieć na d... w samochodzie i wolno wdychać trujące powietrze niż nałykać się tego syfu pięć razy więcej na rowerze. Smog komunikacyjny produkują urzędnicy Krakowskiego magistratu systematycznie zwężając powierzchnie jezdną drogi, produkując kolejne progi, wprowadzając chaotyczną organizację ruchu.
t
treser tumanów !
Drogi dla rowerów będą potrzebne jeszcze góra z 5-7 lat, a później już nie bo wejdą nowe środki transportu. Bez sensu jest wszystko betonować i na darmo wydawać pieniądze.
N
NO.
Gdzie obwodnica północna ?! Byłyby mniejsze korki, a co za tym idzie
mniejszy smog.
G
Gość
10 grudnia, 8:37, Gość:
koszty ładne potrzeba żadna kładka hulajnogowa bo tylko chory na umyśle jeździ na rowerze w takim smogu gdzie każdy wysiłek powoduje większe zapotrzebowanie na tlen a co chwilę komunikaty aby nie wychodzić na ŚWIEŻE POWIETRZE
10 grudnia, 09:59, pytanie:
no tak, ale ten co jadąc(stojąc w korku) samochodem produkuje smoga to już wg Ciebie nie jest jak to ująłeś "chory na umyśle"?
Dlatego my kupili elektryki dla zasłużonych z UMK, zeby nie kopcic.
G
Gość
10 grudnia, 08:37, Gość:
koszty ładne potrzeba żadna kładka hulajnogowa bo tylko chory na umyśle jeździ na rowerze w takim smogu gdzie każdy wysiłek powoduje większe zapotrzebowanie na tlen a co chwilę komunikaty aby nie wychodzić na ŚWIEŻE POWIETRZE
10 grudnia, 10:07, Gość:
raczej chorzy na głowę jeżdżą wszędzie samochodami i powodują zanieczyszczenia
A później jeszcze narzekają, że "miasto nic nie robi" i "trzeba stać w korkach"
G
Gość
10 grudnia, 08:37, Gość:
koszty ładne potrzeba żadna kładka hulajnogowa bo tylko chory na umyśle jeździ na rowerze w takim smogu gdzie każdy wysiłek powoduje większe zapotrzebowanie na tlen a co chwilę komunikaty aby nie wychodzić na ŚWIEŻE POWIETRZE
raczej chorzy na głowę jeżdżą wszędzie samochodami i powodują zanieczyszczenia
p
pytanie
10 grudnia, 8:37, Gość:
koszty ładne potrzeba żadna kładka hulajnogowa bo tylko chory na umyśle jeździ na rowerze w takim smogu gdzie każdy wysiłek powoduje większe zapotrzebowanie na tlen a co chwilę komunikaty aby nie wychodzić na ŚWIEŻE POWIETRZE
no tak, ale ten co jadąc(stojąc w korku) samochodem produkuje smoga to już wg Ciebie nie jest jak to ująłeś "chory na umyśle"?
G
Gość
10 grudnia, 07:40, Gość:
Niezły absurd za miliony
Ci co zadecydowali o budowie powinni przymusowo przez rok tam jeździć.
G
Gość
10 grudnia, 07:40, Gość:
Niezły absurd za miliony
Co tam, wydają publiczne środki, nie własne.
k
krak
A wystarczyło dobudować wiadukt drogowy ze ścieżką i chodnikiem - powstałby bezkolizyjny węzeł, a tak przez kolejne pół wieku nic na tym skrzyżowaniu się nie poprawi...
G
Gość
koszty ładne potrzeba żadna kładka hulajnogowa bo tylko chory na umyśle jeździ na rowerze w takim smogu gdzie każdy wysiłek powoduje większe zapotrzebowanie na tlen a co chwilę komunikaty aby nie wychodzić na ŚWIEŻE POWIETRZE
G
Gość
Niezły absurd za miliony
G
Gość
ćwierć kilometra to 250 m a w artykule jest ,że 500 m. To ile w końcu?