https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Krótki wywiad. Z komunikacją miejską nie będzie lepiej, ale nie będzie też gorzej

Tomasz Borejza
Jednym z argumentów, które pojawiały się przy okazji ubiegłorocznych podwyżek cen biletów komunikacji miejskiej w Krakowie, było to, że trzeba spiąć budżet na autobusy i tramwaje.

Sprawdziliśmy, czy to się udało i czego spodziewać się po komunikacji miejskiej w tym roku.

Obejrzyj „Krótki wywiad” z Łukaszem Frankiem:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Ostatnia droga Franciszka. Papież spoczął w ukochanej bazylice

Komentarze 11

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
18 lutego, 16:39, NH:

A ktòry idiota skrócił linie 501 do ul. Bulwarowej zabierając jeden pas ruchu robiąc pętle na jezdni ?!!!!

ty

G
Gość
18 lutego, 16:39, NH:

A ktòry idiota skrócił linie 501 do ul. Bulwarowej zabierając jeden pas ruchu robiąc pętle na jezdni ?!!!!

Leon

K
KRAKUS 28
18 lutego, 13:19, Sokular:

NIEPRAWDA.Budżet na komunikację nie jest ZNACZONY lecz wynika z polityki samorządowej.Kraków nie rozwija komunikacji od lat ani nie poszerza infrastruktury,nie buduje nowych (obiecywanych od 7 lat) ciągów tramwajowych.Działa przeciw mieszkańcom.Krakowem rządzą deweloperzy,ich interesy i ich polityka.DLACZEGO WYBIERACIE takiego prezydenta???????????????????????????

18 lutego, 15:49, Gość:

BO GO KOCHAMY

Deweloperzy już dawno powinni gnić na kamczatce, biedni niedługo wyjdą na ulicę i wyciągną ich-[wulgaryzm]lerów z tych limuzyn z których śmieją się uczciwym ludziom w oczy...

N
NH

A ktòry idiota skrócił linie 501 do ul. Bulwarowej zabierając jeden pas ruchu robiąc pętle na jezdni ?!!!!

G
Gość
18 lutego, 12:15, Burmistrz Nowej Huty:

Ciekawe brednie opowiada ten urzedas. Pierwsza rzecz to brak ciec w komunikacji miejskiej-jak zatem wytłumaczyć likwidację kursów linii 16 w dni wolne albo skrócenie 14 do Bronowic? Druga to spadek sprzedaży biletów okresowych na jedną linie. Przecież niedawno pasażerowie sprzeciwiali się likwidacji tego rodzaju biletu a także 20 minutowego. A tu teraz dowiadujemy się że ich sprzedaż podobno spada. Czy ktoś w to wierzy?

tylko ty

G
Gość
18 lutego, 13:19, Sokular:

NIEPRAWDA.Budżet na komunikację nie jest ZNACZONY lecz wynika z polityki samorządowej.Kraków nie rozwija komunikacji od lat ani nie poszerza infrastruktury,nie buduje nowych (obiecywanych od 7 lat) ciągów tramwajowych.Działa przeciw mieszkańcom.Krakowem rządzą deweloperzy,ich interesy i ich polityka.DLACZEGO WYBIERACIE takiego prezydenta???????????????????????????

BO GO KOCHAMY

G
Gość

Gorzej jak najbardziej może jeszcze być. Przecież najjaśniejszy ma kilka lat do końca kadencji. Jeszcze sporo może zepsuć.

G
Gość

Kłamią kręcą kombinują tego Gospodarz Miasta uczy urzędników.

G
Gość

Tramwaje kursują zbyt często, natomiast autobusy - zbyt rzadko. Powinno być tak, by autobus danej linii kursował nie rzadziej niż tramwaj (rzadsze kursowanie powinno być do przyjęcia tylko w przypadku linii aglomeracyjnych czy peryferyjnych, ale nie może być tak, że jeździ raz na 2 czy nawet 3 godziny).

S
Sokular

NIEPRAWDA.Budżet na komunikację nie jest ZNACZONY lecz wynika z polityki samorządowej.Kraków nie rozwija komunikacji od lat ani nie poszerza infrastruktury,nie buduje nowych (obiecywanych od 7 lat) ciągów tramwajowych.Działa przeciw mieszkańcom.Krakowem rządzą deweloperzy,ich interesy i ich polityka.DLACZEGO WYBIERACIE takiego prezydenta???????????????????????????

B
Burmistrz Nowej Huty

Ciekawe brednie opowiada ten urzedas. Pierwsza rzecz to brak ciec w komunikacji miejskiej-jak zatem wytłumaczyć likwidację kursów linii 16 w dni wolne albo skrócenie 14 do Bronowic? Druga to spadek sprzedaży biletów okresowych na jedną linie. Przecież niedawno pasażerowie sprzeciwiali się likwidacji tego rodzaju biletu a także 20 minutowego. A tu teraz dowiadujemy się że ich sprzedaż podobno spada. Czy ktoś w to wierzy?

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska