https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Nowy Sącz: za bałagan w kablówce zapłaci klient

Arkadiusz Arendowski
Barbara Szyzdek z Nowego Sącza musi zapłacić Regionalnej Telewizji Kablowej karę za to, że przez siedem lat nie wyłączono jej usługi zgodnie z jej życzeniem. Przez te siedem lat przebywała za granicą.

Przed wyjazdem korzystała z dostępu do 53 kanałów kablówki za co płaciła miesięczny abonament około 50 zł. Wiedząc, że długo nie będzie jej w kraju złożyła więc wniosek o zmianę na pakiet podstawowy obejmujący tylko sześć programów telewizyjnych i płatny co miesiąc po około 6 złotych.

Czytaj także: Tej zimy może zabraknąć węgla na Sądecczyznie

Gdy kilka tygodni temu wróciła do kraju i do domu, zorientowała się, że nie dokonano zmiany jakiej sobie życzyła, a na dodatek RTK życzy sobie od klientki opłaty karnej za bezprawne korzystanie z całego pakietu. - Przecież to nie moja wina, że nie uwzględnili mojej rezygnacji. Bajzel w dokumentach ma RTK, a ja mam płacić za to karę? - pyta zbulwersowana kobieta.

Przez cały czas kiedy sądeczanka przebywała za granicą w jej sądeckim mieszkaniu nie było żadnego lokatora. Nikomu go nie wynajmowała i nie użyczała. Pozbyła się nawet kwiatków. Co jakiś czas bywała tam jedynie jej córka - tylko po to, aby odebrać korespondencję. Co miesiąc płaciła też w jej imieniu abonament za podstawowy pakiet telewizyjny. Nasza Czytelniczka do dziś przechowuje rachunki.

- W biurze obsługi klienta RTK powiedziano mi, że nie są w stanie udowodnić mi bezprawnego korzystania ze wszystkich kanałów. Zamiast jednak szukać winnych zaniedbania u siebie, wolą dowalić karę klientowi - mówi rozgoryczona pani Barbara. Żali się, że nie ma siły odwoływać się od absurdalnej jej zdaniem decyzji RTK.

W Regionalnej Telewizji Kablowej dowiedzieliśmy się, że jeśli ktoś po złożeniu rezygnacji z programów nadal je odbiera i nie powiadomi o tym jak najszybciej pracowników biura obsługi klienta, ponosi za to pełną odpowiedzialność.

- Nasz regulamin przewiduje za to karę w kwocie pięciuset złotych. W dodatku podczas tegorocznej inwentaryzacji skrzynki u tej pani, nasi technicy wykryli włamanie do niej. To jest działanie bezprawne i teoretycznie ten przypadek powinien mieć swój finał w sądzie - informuje Małgorzata Borek, kierownik biura obsługi klientów RTK w Nowym Sączu.

Wybierz małopolską miss internetu. Zobacz zdjęcia pięknych dziewczyn!
Polecamy w serwisie kryminalnamalopolska.pl: Rzucił się z nożem na kolegę przy grillu
Maciej Szumowski stał się legendą. Idź jego drogą. Wejdź na szumowski.eu

Komentarze 7

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

:)
NIE POLECAM. Balaga, zlodziejstwo i tepa obsluga (KADRA)
b
były klient
Jak najdalej od tej firmy DNO złodzieje jakich mało.
ODRADZAM
S
Sławek
A czy Antek jest tępy cz zgrywa tępego idioma ???????????????
S
Sławek
Arkadiuszu Murarczyku a gdzie twój obiektywizm , przecież ma do wyboru telewizje satelitarną, a kłamstwo ma krótkie nogi
s
sądeczanin
A możne by tak gazeta dowiedziała się prawdy o tym kliencie a potem pisała, szanowny panie Sławku
A
Antek
Nie mogę się doczekać kiedy będzie jakiś operator konkurencyjny bo RTK robi co im się tylko podoba.
Ale myślę że do czasu.
r
rtk
(R)żniemy (T)ępego (K)lienta - cała prawdo o tych idiomach
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska