Iwona Mikrut, główny specjalista ds. komunikacji społecznej w Generalnej Dyrekcji Dróg i Autostrad podała, że oprócz budowy drogi o długości około 2,5 km powstać muszą skrzyżowania na początku i końcu obwodnicy oraz niezbędne obiekty inżynierskie, mury oporowe, drogi serwisowe i urządzenia ochrony środowiska. Zaprojektować trzeba przebudowę istniejących skrzyżowań, odwodnienia dróg, oświetlenia, infrastruktury technicznej, zjazdów oraz pozostałych elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przyszłej drogi oraz terenów przyległych. Wykonawca musi uzyskać wymagane pozwolenia, decyzje, uzgodnienia i opinie.
W ramach dokumentacji przygotować należy :
- Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego z elementami koncepcji programowej (STEŚ-R) dla co najmniej trzech przebiegów obwodnicy,
- Studium Techniczno- Ekonomiczno- Środowiskowego z elementami koncepcji programowej (STEŚ-R) (szczegółowe rozwiązania techniczne wraz z dokumentacją geologiczno-inżynierską) dla wariantów wskazanych w decyzji środowiskowej.
Poprzedni przetarg został unieważniony, ponieważ najniższa oferta przekraczała kwotę zagospodarowaną przez zamawiającego.
Informacje dotyczące przetargu są dostępne na stronie: https://www.gddkia.gov.pl/pl/2785/zamowienia-publiczne-aktualne,oddzial-306
Rusza budowa superpociągu. W godzinę z Krakowa do Warszawy?
