Z naszych informacji wynika, że sądecka oferta jest lepsza. Pociągi z Newagu są tańsze, a w innych kryteriach nie ustępują konkurencji. Konsorcjum sądeckiego Newagu i Millenium Leasing oferuje dostawę pociągów za nieco ponad 201 mln zł. Bydgoska Pesa i ING Lease chce za swoje 221 mln. Newag oferuje nowy pociąg i niższy koszt eksploatacji. Dodajmy, że walczy też o kontrakt na pociągi dla warszawskiego metra.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?