Rozpoczął się też proces rozbiórki podpór pod nowymi mostami kolejowymi. Dzięki nowej konstrukcji przepraw, nie są one już potrzebne. Ich brak oznacza łatwiejsze pływanie po Wiśle, wpłynie też na bezpieczeństwo przeciwpowodziowe. Pamiętamy jak barki, które zerwały się w czasie wielkiej wody uderzyły w podpory jednego z mostów.
Budowa mostów na Wiśle to część większej inwestycji PKP PLK w Krakowie.
Modernizacja krakowskiej linii średnicowej zakłada budowę w centrum miasta w sumie czterech torów kolejowych. Tory „boczne” będą dla pociągów aglomeracyjnych i regionalnych, a środkiem jeździć będą pociągi dalekobieżne. Takie rozwiązanie ma ułatwić prowadzenie ruchu i dać możliwość przewoźnikom uruchomienia dodatkowych połączeń.
W ramach tego zadania realizowana jest też m.in. budowa estakad kolejowych w centrum Krakowa między ul. Miodową i Kopernika.
Rozbudowywany jest także wiadukt kolejowy nad ul. Grzegórzecką, tak by docelowo mogły się na nim pomieścić 4 tory. Obok wiaduktu powstaje nowy przystanek kolejowy Kraków Grzegórzki. Równocześnie przebudowywana jest też stacja Kraków Zabłocie. Zmodernizowano też stacje na południu Krakowa.
Prezes ZBP o prognozach inflacyjnych

- Te osoby nie dostaną ślubu kościelnego
- Tak wyglądał Kraków 1000 lat temu! Oto rekonstrukcja
- Tak oszukują nas sklepy spożywcze. TOP 10 nieczystych zagrań!
- Otwarto nowy prywatny akademik w Krakowie. Prawdziwy wypas dla studentów z kasą
- Budowa S7 na północy Małopolski. "Ekspresówka" widziana z góry robi wrażenie