https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Przebudowa fragmentu al. Solidarności w Nowej Hucie. Konsultacje społeczne odbędą się w wakacje

Marcin Banasik
organizowane zostaną dwa spotkania dla mieszkańców, jedno w formie stacjonarnej, jedno w formule online
organizowane zostaną dwa spotkania dla mieszkańców, jedno w formie stacjonarnej, jedno w formule online Marcin Banasik
Konsultacje społeczne dotyczyć będą przebudowy al. Solidarności na odcinku od placu Centralnego do ul. Bulwarowej. Planowana inwestycja położona jest w Dzielnicy XVIII Nowa Huta. Konsultacje rozpoczną się 23 czerwca, a zakończą 14 lipca 2023 r.

Zapisy na darmowe szczepienie przeciwko wirusowi HPV

od 16 lat

Formy konsultacji:

1. Formularz konsultacyjny

Formularz dostępny będzie od 23 czerwca 2023 do zakończenia konsultacji.

2. Spotkania konsultacyjne

Zorganizowane zostaną dwa spotkania dla mieszkańców, jedno w formie stacjonarnej, jedno w formule online.

3. Dyżur telefoniczny

Przewidziane są dwa telefoniczne dyżury eksperckie, podczas których przedstawiciele biura projektowego udzielą odpowiedzi w zakresie planowanych rozwiązań projektowych.

4. Badanie ankietowe

Zaprojektowane zostanie badanie opinii mieszkańców w zakresie użytkowania al. Solidarności.

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

N
NH
18 czerwca, 9:46, Zbigniew Rusek:

Niech jezdnie mają nie po 6 metrów, lecz przynajmniej po 6,5 metra (lepiej 7), gdyż tam kursują AUTOBUSY, a autobus ma z lusterkami ponad 3 metry szerokości, więc 3-metrowy pas ruchu jest zbyt wąski dla tak dużych pojazdów. Przynajmniej prawe pasy powinny być nieco szersze (powinno być 3,5 metra, a 3,25 to już jest bardzo skromnie dla autobusu), a lewe moga być ew. 3-metrowe (zakładając, ze autobusy będą jeźdizć tylko prawymi). Trzeba wszystko projektowac pod AUTOBUSY, a nie pod samochody osobowe i furgonetki.

tam autobusy sie nie ścigają, jest tramwaj, autobus tylko jednym pasem jedzie i to na polowie długości.

A
ABC
18 czerwca, 9:46, Zbigniew Rusek:

Niech jezdnie mają nie po 6 metrów, lecz przynajmniej po 6,5 metra (lepiej 7), gdyż tam kursują AUTOBUSY, a autobus ma z lusterkami ponad 3 metry szerokości, więc 3-metrowy pas ruchu jest zbyt wąski dla tak dużych pojazdów. Przynajmniej prawe pasy powinny być nieco szersze (powinno być 3,5 metra, a 3,25 to już jest bardzo skromnie dla autobusu), a lewe moga być ew. 3-metrowe (zakładając, ze autobusy będą jeźdizć tylko prawymi). Trzeba wszystko projektowac pod AUTOBUSY, a nie pod samochody osobowe i furgonetki.

Realizacja twoich postulatów wiązałaby się z likwidacją miejsc parkingowych, a na to zgody nie będzie (zarówno ze strony mieszkańców jak i Pana wiceprezydenta Kuliga).

Z
Zbigniew Rusek
Niech jezdnie mają nie po 6 metrów, lecz przynajmniej po 6,5 metra (lepiej 7), gdyż tam kursują AUTOBUSY, a autobus ma z lusterkami ponad 3 metry szerokości, więc 3-metrowy pas ruchu jest zbyt wąski dla tak dużych pojazdów. Przynajmniej prawe pasy powinny być nieco szersze (powinno być 3,5 metra, a 3,25 to już jest bardzo skromnie dla autobusu), a lewe moga być ew. 3-metrowe (zakładając, ze autobusy będą jeźdizć tylko prawymi). Trzeba wszystko projektowac pod AUTOBUSY, a nie pod samochody osobowe i furgonetki.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska