https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Stacja Kraków Płaszów w końcu w pełni gotowa po remoncie i z przejściem podziemnym

Piotr Rąpalski
Zakończył się ostatni etap prac przy przejściu podziemnym na stacji Kraków Płaszów. Podróżni korzystają już z całego powiększonego tunelu i nowej klatki schodowej, która prowadzi w kierunku ul. Prokocimskiej. Dzięki windom stacja dostępna jest dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.

Stacja Kraków Płaszów stała się wreszcie nowoczesnym przystankiem kolejowym. Przez lata wyglądała zupełnie inaczej. Inwestycja kończy się, choć zaliczyła poważne opóźnienie. Pierwotnie jej przebudowa miała zakończyć się w 2021 roku, a jest rok 2023. Wśród przyczyn opóźnień prac na stacji i wokół niej, kolejarze wymieniali m.in. konieczność dodatkowego wzmocnienia gruntu.

Modernizacja stacji Kraków Płaszów jest jednym z elementów wielkiej, wartej ok. miliard złotych, toczącej się w Krakowie inwestycji kolejowej (w jej ramach dobudowano też m.in. dodatkowe tory dla Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej).

Młodzież uzależniona od smartfona - szokujący raport! o nastolatkach

od 16 lat
Wideo

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

j
jak_zwykle_bez_hejtu
Ciekawe jak szybko bezstresopwo wychowane bydło wszystko sprayem uciapie ??
z
ze wsi
remontowany i jak nowy. Tylko, czemu 3. peron ma tylko jeden tor? Mało dodatkowy koszty i stacja była gotowa na przyszłość, a tak, za kilka lat za duży pieniądze trzeba przebudować!
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska