Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Uchwała krajobrazowa na razie nie pomogła ul. Kalwaryjskiej i okolicy

Piotr Rąpalski
Piotr Rąpalski
Ulica Kalwaryjska i rondo Matecznego - to miejsca, które nadal cierpią na reklamowy chaos, mimo uchwały krajobrazowej, która "pościągała" wiele szpetnych reklam i billboardów mieście. Walka o estetykę Krakowa jednak dalej trwa, nie wszyscy dostosowali się do nowych przepisów. Problem też w tym, że niektóre pstrokate reklamy spełniają wymogi wymiarów i dozwolonej liczby na budynkach, ale ciągle wyglądają koszmarnie.

Dużym sukcesem w rejonie ronda Matecznego jest jednak pozbycie się reklam z ogrodzenia parku zdrojowego wiszących przez lata wzdłuż ul. Konopnickiej. Teraz widać tam przeszklony parkan przez który możemy podziwiać zieleń parku.

Aby Kraków wyładniał do końca właściciele nieruchomości i firm musieliby postawić na jakościowe reklamy, projektowane i wykonywane przez profesjonalistów, dopasowane do kolorystyki budynków i innych, sąsiadujących reklam.

Niestety jakość kosztuje, a ponadto ciągle istnieje przekonanie, że im bardziej jaskrawa, kolorowa reklama, tym bardziej rzuca się w oczy potencjalnym klientom.

Kraje UE przyjęły kolejny pakiet sankcji przeciwko Rosji

od 16 lat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska