FLESZ - Paszporty szczepień w UE już w czerwcu?
Urzędnicy na kolejki mają tę samą radę, co zawsze: "W związku z ograniczeniami w funkcjonowaniu Punktów Sprzedaży Biletów, MPK apeluje do pasażerów komunikacji miejskiej w Krakowie, by korzystali z możliwości zakupu biletu przez internet lub w automatach biletowych. Priorytetem jest bezpieczeństwo pasażerów, dlatego ważne jest ograniczenie bezpośrednich wizyt i kontaktów w Punktach Sprzedaży Biletów"
MPK zadecydowało o pozostawieniu otwartego jednego PSB przy ul. Podwale 3/5, bo to punkt zlokalizowany w centrum miasta, o największej powierzchni, w którym można zachować odpowiedni dystans.
W poniedziałek, 12 kwietnia, ponad 50 proc. osób stojących w kolejce do Punktu Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 przyszło tam, aby nabyć bilet, który mogliby łatwo i bez kolejki kupić np. w jednym z ponad 160 automatów KKM - zaznaczają urzędnicy.
"Przypominamy, że MPK SA pozostawiło otwarty jeden Punkt Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 wyłącznie z myślą o osobach, których sprawy nie mogą zostać zrealizowane przez Internet - dotyczy to m.in. osób wnioskujących o wydanie lub przedłużenie uprawnień Karty Krakowskiej z tytułu płacenia podatków w Krakowie oraz osób kupujących bilety specjalne (np. osoby bezrobotne). W związku z ciągle obserwowaną bardzo wysoką liczbą zarażeń SARS-CoV-2 apelujemy, aby pozostałe osoby zrezygnowały z wizyty w PSB przy ul. Podwale 3/5.
Przypominamy, że:
Zwroty biletów okresowych zapisanych na nośnikach mobilnych można wykonać samodzielnie – aplikacje są wyposażone w taką funkcjonalność (w przypadku posiadania pytań o mKKM prosimy o kontakt z infolinią - 12 19 150, w przypadku pytań o mKK prosimy o kontakt z infolinią - 12 254 14 00).
Osoby posiadające bilety okresowe zapisane na nośniku plastikowym mogą zwrócić bilet wysyłając kartę plastikową drogą pocztową (rekomendujemy list polecony) na adres: MPK SA w Krakowie, ul. J. Brożka 3, 30-347 Kraków
Ważne, aby pamiętać o jednoczesnym wysłaniu informacji o numerze rachunku bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze i adresu, na który ma zostać odesłana karta.
- wnioski o wydanie uprawnień Karty Krakowskiej można wypełnić przez Internet - na stronie www.kk.krakow.pl
- osoby, które potrzebują uzyskać fakturę za zakupiony bilet mogą to zrobić przez internet – wystarczy wysłać taki wniosek na adres [email protected]
- przypominamy, że na wymianę biletów papierowych z nieaktualnej taryfy na nowe bilety jest jeszcze bardzo dużo czasu – można to zrobić do końca lipca 2021 roku.
- bilety okresowe można kupić za pośrednictwem stron internetowych: m.kkm.krakow.pl oraz ebilet.kkm.krakow.pl
W sprawach związanymi z biletami prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
- Infolinia MPK SA w Krakowie – 12 19 150
- Infolinia Karty Krakowskiej – 12 254 14 00 – czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00
- Reklamacje – [email protected]
- Te znaki nigdy nie wybaczają. Są pamiętliwe i mogą myśleć o zemście bardzo długo
- Najciekawsze domy do kupienia w Małopolsce do 200 tys. zł. Duże metraże i niska cena
- Ile zarabia kasjer, a ile sprzedawca? Oto zestawienie płac w 18 znanych zawodach
- Najbardziej niebezpieczne przejścia dla pieszych w Krakowie
- Kraków. Tu budują piramidy ze śmieci. A co z recyklingiem w mieście?
