Cała treść oświadczenia:
Zarząd Grupy Tele Fonika z uwagą obserwuje medialne doniesienia związane z dotychczasową działalnością nowego właściciela klubu piłkarskiego Wisła Kraków SA. Liczymy na ich szybkie wyjaśnienie i rozwianie wszelkich wątpliwości. Oczekujemy, że następnym krokiem będzie podjęcie przez p. Jakuba Meresińskiego i Marka Citkę zadań zapowiadanych w czasie negocjacji sprzedaży Klubu, w szczególności tych dotyczących pozyskania nowych sponsorów, wzmocnienia szeroko rozumianej pozycji klubu, a także nieustannej troski o jego wizerunek i tradycję.
Piłkarze Wisły Kraków w niedzielę wybiegną na boisko w koszulkach bez logo Tele-Foniki. W piątek zostało już ono usunięte z oficjalnej strony klubu. Reklam myślenickiej firmy nie będzie także na bandach wokół boiska.
CZYTAJ TEŻ: