Utrudnienia w komunikacji? Masz problem z dotarciem na czas? Daj nam znać! Czekamy na informacje, zdjęcia i nagrania wideo! Przyślij je na adres [email protected]. Do Twojej dyspozycji są też nasze profile na Facebooku: Mój Reporter Kraków | Gazeta Krakowska
W związku z obowiązującym od środy nowego rozkładu jazdy, wgrywano nową wersję bazy danych. Prace nad aktualizacją rozpoczęły się na początku tygodnia.
- Dziś rano operacja zakończyła się, jednak okazało się, że część nowych danych nie trafiło do tramwajów - mówi Michał Pyclik, rzecznik Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu. - Z tego względu tablice informacji pasażerskiej nie działają dziś poprawnie.
Przedstawiciele ZIKiT podkreślają, że informatycy cały czas pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu. - Wiemy już, że problem powstał nie w tramwajach czy tablicach, ale w samym programie informatycznym - tłumaczy Michał Pyclik. - Mamy nadzieję, że już jutro system będzie działać. Jednak dziś polecamy pasażerom, aby korzystali z papierowych rozkładów jazdy.
Kraków. Nowy rozkład, na przystankach tablice dla pasażerów mogą nie działać
Przedstawiciele Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu już w poniedziałek ostrzegali, że to skomplikowana operacja. - W takim wypadku musi zadziałać kilkaset komputerów. Nie jest powiedziane, że się rozstroją, ale gdyby tak się stało, wolimy uprzedzić pasażerów - mówi Michał Pyclik z ZIKiT-u.
CZYTAJ TEŻ: "Poniedziałek jak sobota". ZIKiT odpowiada na krytykę pasażerów. "Oszczędziliśmy 2 mln"
Zobacz najświeższe newsy wideo z kraju i ze świata
"Gazeta Krakowska" na Youtubie, Twitterze i Google+
Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!