https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Stary Sącz: będą wbijać metalowe pale w brzeg Popradu

Jerzy Wideł
Po starym moście została sterta złomu. Jesienią stanie nowy
Po starym moście została sterta złomu. Jesienią stanie nowy Jerzy Wideł
W poniedziałek ma rozpocząć się wbijanie metalowych pali, które będą pełnić funkcję podpór przyczółka mostu kolejowego łączącego brzegi Popradu. Przeprawa dla pociągów ma być gotowa w listopadzie. Zastąpi tę zniszczoną przez czerwcową powódź.

Roboty rozpoczęły się równolegle na obu brzegach. Stare filary rozebrano pozostawiając fundamenty na których oprze się konstrukcja nowych.

Inwestycja jest pod szczególnym nadzorem władz spółki kolejowej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Odbudowę mostu wizytował przed weekendem Zbigniew Szafrański, prezes zarządu spółki.

- To dla nas linia kolejowa o znaczeniu strategicznym - mówi Szafrański. - Mam nadzieję, że termin uruchomienia linii będzie dotrzymany.

Załoga przedsiębiorstwa budowlanego Intop z Tarnobrzega wykorzystuje dobrą pogodę - tempo prac cieszy. Warto dodać, że wspomniana firma ma swój udział przy budowie kładki pieszo-rowerowej w Krakowie. Wygrała sądecki przetarg na odbudowę mostu szacując koszt inwestycji na 13 mln złotych brutto i zakładając, że prace potrwają niespełna dwa miesiące.

Brutalne zbrodnie, zuchwałe kradzieże, tragiczne wypadki. Zobacz, jak wygląda prawda o kryminalnej Małopolsce

60 tysięcy złotych do wygrania. Sprawdź jak. Wejdź na www.szumowski.eu

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska